Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спирачките на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе като е купих мойта и беше така не дава да барна спирачката. ся каточели има много празен ход. гледам дисковете бая са се износили пък накладките са много дебели. така или иначе който се качи и вика "бахти и спирачките"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Колегата Galeano е прав донякъде колега проверете си ръчната! Има вероятност да Ви е задържало жилото на ръчната и то участъка който е над ауспуха... сигурно е ръждясало! Свалете задно ляво колело и накарайте някой да опъва и връща ръчната и наблюдавайте дали се връща нормално! Раздвижете го със спрей и проверете гумените маншони в края на жилото дали са здрави обикновено от там влиза вода и луга през зимата и ускорява процеса! Когато задържи жилото спирачния цилиндър и накладките не могат да се връщат и остават близо до диска затова и "няма ход педала". Също така смажете и осите по които се движат накладките те също може да са блокирали. Всъщност мисля, че сме обсъждали темата и преди, може да потърсите с търсачката!
      Успех!

      П.П. раздвижете и спирачния цилиндър... с въртене и натискане може да ползвате подходящ спрей също!

      П.П.П. Сложете си домакинско алуминиево фолио за екраниране на топлината на спирачното жило в участъка където минава над ауспуховата тръба!

      Off: u2 Galeano
      Обяснението ти е сурер колега, за което
      Но ми се струва, че трябваше да прочетеш по-задълбочено първият пост по темата.
      При положение, че са сменени 4 диска +всички накладки, мислиш ли, че ако имаше нещо запекло нямаше да разберат???
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        Много зависи кой го прави и дали иска да гледа за проблем. Или просто сменя, взима парите и толкоз. Факт.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Много зависи кой го прави и дали иска да гледа за проблем. Или просто сменя, взима парите и толкоз. Факт.
          По принцип си АБСОЛЮТНО прав.
          Но ако цилиндърчето е било запекло /например/, то все пак трябва да се раздвижи за да се сложат новите накладки.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            ...
            Но ако цилиндърчето е било запекло /например/, то все пак трябва да се раздвижи за да се сложат новите накладки.
            Така е колега раздвижват слагат всичко и още при първото дръпване на ръчната спирачка и положението е същото ... колега haljscho не ми се обяснява повече. Идеята беше, просто да насоча колегата към една възможност и ако проблема е такъв, как да го отстрани.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #21
              И колеги като гледам излезна , че така са си добре спирачките и като гледам на повечето са така?
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #22
                Колега. Нали ме пита по скайпа? Казах ти че са си така. Моите сега са зле, но ще сменям дискове и маркучи и се надявам да станат като при теб. Че сега с 5 човека като река да спра няма спиране.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  И колеги като гледам излезна , че така са си добре спирачките и като гледам на повечето са така?
                  Колега най-добре сравнете с друга 156-ца... да спирачките са много чувствителни и спират много добре (нормално е! ) защото когато се прави динамичен и мощен двигател се мисли и как ще се спира Поне при заводските силни автомобили е така, а не при кварталните "тунинг майстори". Примерно не мога да ги сравня с тези на VW, но пък карах преди време една сравнително нова Celica... как спира това нещо... сякаш някой го "хваща за бронята отзад" и е също толкова "чувствителна" Аз примерно най-много се притеснявам някой да не ми "вкара гол" в багажника когато карам в градско движение и винаги имам "едно на ум".
                  Все пак проверете си жилото, не отнема много време и може да Ви спести доста ядове.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #24
                    Ами питах те колега по скайп ама реших да се посъветвам и с другите колеги.
                    Фаде за сега смятам да не ги барам.. че и това махане на колела и прочие ми изглежда доста време .
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      Време е да стане ясно , че ръчната няма никаква вина за начина на спиране на колата. (освен ако не спирате на ръчна) Тя единствено може да влияе върху износването на накладките.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте, много се изписа по въпроса и смятам да обобщя от каде идва цялата история за тази тема. Та наскоро колегата CrazyElement ми позволи да врътна 2-3 кръгчета с неговата 156, (аз понеже карам 146 1.4ТС) с цел да добия представа за динамиката, возията, и евентуално да направя сравнение между двете. Та установих че при отклонение на педала на спирачката с приблизително 1см тя почти заковава, и плавно спиране мн трудно(поне за мен) може да бъде усъществено, и го предупредих че е опасно в някой ситуации: когато вали, на сняг,дъжд или в трафик, като му дадох пример с фирменият ни бус Тоyota Hiace- чиито спирачки бяха подобни след смяна на накладки, и баща ми се разминал на косъм 2 пъти в дъжд (все пак буса е 2 тона и при блокиране на колелата в дъжд ви е ясно за какво иде реч, като тръгне да се парзаля на някаде и вкарване в пътя няма), та буса претърпя регулиране на спирачната уредба в оторизиран сервиз на Тoyota , след което спирачките си хващаха постъпателно, като заковаване се усеща6е 4ак когато педалът достигне средно положение. Та посъветвах колегата или да си регулира спирачките и от там започва цялата история, като той не ми вярва че има такова нещо, понеже никои от форума не го е предложил. Аз отхвърлям варианта с ръчната защото когато жилото е раждясало или замръзнало -доста хора знаят за какво говоря, лоста ще е като мъртъв- все едно няма жило закачено за него, а определено ръчната на колегата не беше така, и си функционираше напълно нормално.
                        Last edited by MaD-BoY; d.m.y г., 15:40.
                        Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                          И колеги като гледам излезна , че така са си добре спирачките и като гледам на повечето са така?
                          Нищо ти няма на спирачките, просто така си спира 156-цата, ще свикнеш.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Ами така и излиза по време на извънградско каране спирачките си хващат много добре и трябва да ги натискам доста повече докато заковат, което и не доумявам как става това... при каране в града не дават да ги барна а извънградско се нормализират..
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Нищо ти няма на спирачките, просто така си спира 156-цата, ще свикнеш.
                              И нашият бус спираше така след смяна на накладки, НО това не означава че така спира по принцип, след регулиране всичко се оправи и си беше като нов. И не говорим за това дали ще свикне или не, говорим за БЕЗОПАСНОСТ на теб и на тези зад теб, на тези около теб, на колко хора им са толкова добри спирачките знаеш ли? Ако ти се наложи да реагираш бързо и да спреш плавно когато изскочи дете пред теб какво ще правиш? ABS на алфите не е мн надежден както знаеш, не е като на Audi- натискаш до долу и колата се грижи за останалото.. Защо когато става дума аз безопасност всеки си затваря очите и премълчава... И така полжението на педала отговаря на това колко силно захапват челюстите, и щом при 1см отколонение почти се блокират колелата, сами преценете с каква точност трябва да натискаш ако искаш да спреш плавно, може би с отклонение 4-5мм, не искам да споря но аз лично не мога така и на мойта 146 савсем не е така...
                              Last edited by MaD-BoY; d.m.y г., 16:49.
                              Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от MaD-BoY Покажи съобщение
                                И нашият бус спираше така след смяна на накладки, НО това не означава че така спира по принцип, след регулиране всичко се оправи и си беше като нов. И не говорим за това дали ще свикне или не, говорим за БЕЗОПАСНОСТ на теб и на тези зад теб, на тези около теб, на колко хора им са толкова добри спирачките знаеш ли? Ако ти се наложи да реагираш бързо и да спреш плавно когато изскочи дете пред теб какво ще правиш? ABS на алфите не е мн надежден както знаеш, не е като на Audi- натискаш до долу и колата се грижи за останалото.. Защо когато става дума аз безопасност всеки си затваря очите и премълчава...
                                Оф колата си спира добре. Стига сте го притеснявали чиляка. Много бързо се свиква и постепенно и плавно спиране е напълно възможно. Дай ся да окепазим колата че да спира като бус.
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                                Comment

                                Working...
                                X